Merhaba anneler 🌸
Lansinoh un göğüs pompasını kullanan var mı?
ben hiç memnun değilim o kadar para verdim bi de sagım 30 ml anca sagıyor.Süt o kadar desem elimle sıktığımda bile saha çok geliyor.Ben mı yapamadım anlamadım 🤷🏼♀️ Var mı benim gibi sagım yaparken sıkıntı yaşayan ? Teşekkürler 🧚🏻♀️