Dildeniz Hatce2525 ozmaan siz anlattığım gibi başlayın günde bir öğün süt ürünüyle açın diyeti süt içmeyin belirtiyle alakalı da eğer ki bebeğiniz allejisi varsa verdiğiniz anda kızarıklık olabilir kanlı kaka olur o bir saat içinde aşırı huzursuz olur vs vs bir sürü belirti gösterir
02022020 Deletedmom896 kaka miktarı nasıl ilkdefa kan gördüm diyete başlamadan takip edelim dedi doktorumuz
Esrasya Parsmls aşı eğer bebekte besin alerjisi varsa tetikliyor bizimde öyle oldu malesef o yüzden pişman oldum o aşıdan sonra kanlı kaka başladı mukuslu kaka hiç bitmedi zaten. Doktorlarda bebek alerjikse önermiyorlar
Aysel0609 Dildeniz siz diyet mi yaptiniz ayni belirtiler bizde de var ama diyet yapmiyorum oglum daha 2.5 aylik, nasil anladiniz alerji olmadigini..en onemli belirtisi bebegin huzursuz olmasiymis, huzurluysa alerji deildir diolar?
Dildeniz Aysel0609 ben doktor ne derse ona inandım ve sanırım 4 5 tane doktor gezdim kimi önemsemedi allejik olabilir olmaya bilir dedi bi tanesi evet bu allejik bi bebek dedi tabi ozmaanlar 1 aylıktı ve bronşit geçirdi işte allerjik bebeklerde solunum sıkıntısı vs okur dedikleri için ben kestim herşeyi hem hastalanması ağır olması beni üzdü hem allejik mi değil mi düşünmekten stres oldum haliyle çok iyi beslemediğim için de sütüm git gide azaldı gittim mama aldım artık bıkmıştm birşey olmadı sonra devam ettik mamaya ben yoğurt verdim yine aynı bi değişiklik olmadı sonra çok araştırınca sütün bağırsak floranslarını harekete geçirdiği bu nedenle de sulu kaka bol gaz sorunu olduğunu öğrendim biz yetişkinler peynir yoğurt yendiğimizde de gaz oluyor vücut buna alışık olduğundan sıkıntı olmuyor ama yeni doğan bunu tolere edemediği için sıkıntılar başlıyor egzema sa her yaşta olabilir mesela ben de var ama sonradan oldu oğlum da kulak arkasında kaş arasındaydı onlar geçti bazen çenesinde oluyor nemlendirici sürünce geçiyor tenleri hassas ama yoğun egzema olur kanlı kaka olur ağlamaktan morarır ve hiç susmaz evet ozmaan süt allejisi vardır denilebilir doktorlar nedeme yanılmayla anlamaya çalışıyorlar bence çok yanlış sütü etkiliyor anneyi üzülüyor iş bize kalıyor biz araştırıp buluyoruz
Naynurrr Dildeniz benim gittiğim çocuk doktoru ve alerji doktoru yaptırın dedi . Niyetler Halis biliyorum anlıyorum sizi de .Ben yaptırdım şükür ki sorun olmadı