Zeynep25 Kızlar bugün 2 aylık aşıyı olduk kızım meme emmek istemiyor aşıyla alakası olabilir mi sizde de aynı durum oldu mu meme reddi yaşadınız mı
Nuraysrl Zeynep25 biz dün olduk hemşire huzursuzluk yapar demişti gerçekten çok huysuzdu dün bugün iyi şükür ateşte yapmadı bizde iğneden bi 4 saat sonra kontrol etmeye başlayın ateşini belki sizde de huzursuzluk yapmış olabilir