Deletedmom276 vilnius ben de kullanıyorum memnunum, kızkardeşim de kullanıyor yumuşatıcı kullanmadığı halde güzel kokuyor. Ben durulama çok yaptırdığım için yumuşatıcı kullanıyorum unibaby aloe veralı olandan, toplam 5 durulama yaptırıyorum.
MarlaSinger GzdeBade duru bizim çamaşırlarda leke çıkarmadı Dalan iyi geldi bize. Bi de duru çok parfüm gibi
Ecrinbzkrt vilnius sacma yanı ben hep onunla yıkadım ve dusuk derecede yıkasam bile cıkartıyo leke ben memnunum hatta duan en buyuk boyundan aldım