Kumsal-1034 benimkide öyle goturmedigim doktor kalmafi en son göbek deliğini yatırmak için gittiğim cerraha bile sordum cok küçük ve dış dunyaya alışkın değil daha önce anne karnında meme emmiyordu nefes almıyordu bunlari öğrenirken bazen tikanabilir boğuluyor gibi olabilir gayet normal bi tedavisi yok ayni zaman da tedavi gerektiren bisey degil dedi