Balkizaselinannesi Kızlar 1 aylık kızıma bebelac kullanıyorum ama beğenmiyor sanırım sürekli tukuruyor siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
AryaLiyan Smilack kullanıyorum canım benim kızımda bir aylık hem anne sütü veriyorum arada smilack anne sütündenden daha tok tutuyor ama hem hızlı kilo alımı sağlıyor
annecrn Aptamil kullaniyorum. 3aylik olacagiz. Aptamille baslamistik bir ara gaz oldu 2.ayda bebelac gold nutrikonfor onerdi doktorumuz gaz icin baya iyi geldi ogluma. Simdi tekrar on bes gundur aptamile dondun
Balkizaselinannesi Melikeamine bebegin kac aylık canim bende herobaby denemek istedim ama karar veremedim
Sewalss Sma kullanıyordum ama bebeğim tadını sevmediğinden aptamile geçtim ama aptamilde köpürme oluyor çalkalayınca, çözünmesi de sma ya göre daha zor gibi. Eğer bebeğiniz sevecekse sma kullanabilirsiniz. Doktoruma sma kullanıyorum başka bir marka önerir misiniz dediğimde eğer bebeğin sevdi ise değiştirme iyi marka demişti.
Htc3258 Balkizaselinannesi 3 aylık olduk tam bugün biz doğduğundan beri SMS kullanıyoruz hiç değiştirmedik ☺️ Gayette memnunum ben ☺️
ozgeya Balkizaselinannesi hipp combiotik kullanıyoruz çok memnunuz.Bebeğim 3 aylık ve 1 aydan fazla süredir biz gazını çıkarmıyoruz bile kendi kendine çıkarıyor rahatça,gazı olmuyor.
Sedoliii Balkizaselinannesi. Canım ben doğduğu günden beri aptamil kullanıyorum gaz felan yapıyor dediler ama çok şükür öyle sıkıntımız olmadi.