Bktuyg Merhaba arkadaşlar 23 günlük bebeğim var ayaklarını karnına cekip ağlıyor uyanık kaldığında ağlıyor surekli gaz damlası önerisi kullanıp memnun kalan varmı??
Nurhiram Bktuyg merhaba ben metsil sabsimplex ve biogaia bu damlaları denedim sadece biogaiadan fayda görebildim
AomineDaiki Bktuyg emziriyorsan hergün 1 su bardağı kefir iç yatmadan.. kefirdeki doğal probiyotikler sütünden bebeğine geçiyor ve bağırsaklarını düzenliyor.. bana gaz damlası fayda etmedi malesef kefiri düzenli içince 15 gün sonra tamamen bitti
Aa_y Bktuyg denedik denedik bize nurse harveys colex şurup iyi geldi şuan tek onu veriyorum ama ne yaparsanız yapın çekeceksiniz o gazı 😑 15 günlükken başladı şuan 83 günlük yeni yeni azaldı en azından ağlama krizlerine girmiyor.
AomineDaiki Bktuyg arkadaşım kendi yapıyordu.. ama ben marketten Altınkılıçınkini alıp kullandım.. bana çok fayda etti.. ister kendiniz yapın ister hazır alın
Rizeligelin Bktuyg Nurse harvers colex kesinlikle deneyin 1hafta içinde ciddi düzelme olur inşallah birde hava sıcak diye çorap giydirmezmezlik yapmayın en çok ayaktan gaz alıyor sizde emziyorsanız bol bol kimyon tüketin
Myasmin Bktuyg Biogaia kullandım çocuğu daha beter etti. Zinco kullandım azda olsa faydasını gördüm şuan metsil kullanıyorum o da çok sancısı olduğunda .. zinco tavsiye ederim
Bktuyg Myasmin evet bende biogaia kullandım tuvaletini yapamadı bıraktım o yüzden hiç memnun kalmadim
Ebruli21 Bktuyg içebiliyorsan kimyon tohumu anason tohumu ve rezene biber çay kaşığı karıştırıp 1 su bardağında demleyin sabah akşam 1 er bardak için
Tgb1gl Bktuyg bizde 13 günlüğüz. Hastaneden çıktığımızdan beri biogania kullanıyorum faydasını gördüm