Kızlar merhaba. Kendim asla çorap giyemem ama annemin uzun süre yanımda kalmasından mıdır nedir kızımı asla çorapsız durduramam. Şu an 4 aylık oldu, sıcak havalar hala hem gece hem gündüz giydiriyorum. Hele kışın 3 kat falan giydiriyordum.
her neyse birkaç gündür dikkatimi çeken bir şey var. Çorapları ilk çıkardığımda sorun yok ama sonra ayakları ıslak-soğuk oluyor ve altları da kıpkırmızı oluyor.
çok önemli bir şey oldugunu sanmamakla beraber size danışmak istedim. Eşime göre artık ayakları sürekli havasız kalmaya tepki veriyor. Sizce de böyle olabilir mi?