Bebelac gold mamayı bir deneyeyim diye almıştım sindiremedi ağlama krizleriyle beraber kasıldı kırpkırmızınoldu ıkındı ıkındı durdu evde eşim bağrıyor ben bağrıyorum ayyy ne iğrenç bir geceydi üç kez denedim üçündede bebeğim ağladı içtikten sonra aslaaa tavsiye etmiyorum polonya malının ne hayrı olur allah aşkına ülke fakirlikten açlıktan yıkılıyor o mamaların içeriği çok tehlikeli