Merhaba arkadaşlar. Ben burda kendi keşfettiğim bir şeyi diğer annelerede faydası olur diye paylaşmak istiyorum.. hemen hemen her bebekte kolik gaz sancıları bitmek bilmeyen ağlamalar olur.. probiyotiklermi kullanmadık gaz giderici ilaçlarmı.. benim bebeğimdede 20-30 günlükten itibaren gaz sancıları kolik ağlamaları başladı her gece 9 da başlayıp 1 e kadar.. hatta bazen sabahlarıda oluyordu.. ne probiyotik ne gaz damlası fayda etti.. 40 ım çıktığında Ramazandı ve oruç tutacaktım.. sütüme katkısı olsun diye 40 ımdan itibaren günde 1 su bardağı kefir içmeye başladım.. ve oda ne 10 gün sonra kızımın gaz sancıları hafifledi ve 15 gün sonra tamamen bitti.. yani daha 55 günlükken.. bunu kefire bağlamamın nedeni benimle doğum yapan yakın arkadaşım doğumundan itibaren içiyordu ve onun bebeğinde bu ağlama ve sancılar hiç olmadı.. sizede tavsiyem emziren anneler mutlaka kefiri deneyin.. ben kefir içene kadar hiç bir baklagil mercimek ve bulgur tüketmiyordum.. bebeğim 2,5 aylıktan beri hepsini tüketiyorum.. hiç bir sıkıntı olmadan..