papatya-annesi Merhaba arkadaşlar kızım 3 aylık ve 6000 kilo sizce normal mi geçen aya bakarak 400 Gr almış sadece Doğum ; 3950 1.ay ; 5100 2.ay ; 5600 3.ay ; 6000 Sütüm yetmiyor mu yoksa 😕 huzursuzlanip ağlamıyor doymuyor desem uykusu felan gayet iyi 😳
Zuluu papatya-annesi kızımın doğum kilosu 2970 1. Ayda 4200 2. Ayda 4900 suan 2 buçuk aylik benim kizim görüntü olarakta kilo olarakta zayif ama dogum kilosuna göre iyi aldı yinede doktorumuz mamaya baslatti çünkü uyumuyordu ve kirli bez sayisi cok azdı sizde bunlar normalse sıkıntı yoktur ama iciniz rahat etmeyecekse aile hekimiyle görüşün
Edanaz papatya-annesi bence normal 3 ay 12 günlük kızım 6200 dogum kilosu 3645 ti hastaneden çıkarken 3380 e düştü doğum ağırlığı gidince normal oldugu soylendi bana baya arastirdim da iyi yani bence sizin bebisinizde :)
AomineDaiki papatya-annesi doktorunuz 2. Ay kontrolünde birşey demedimi.. çünkü 2. Ayda 1.aya göre az almış.. yani eğer doktor 2.ay için normal dediyse 3. Ayda normaldir.. benekler 2. Aydan sonra baya hareketleniyor
AselLilam13 papatya-annesi doğum 3850 1.Ay4.370 2.Ay 5400 3.Ay 6.630 sadece Anne sütüyle besleniyor canım doymaZsa zaten ağlar huysuz olur normal kiloda bence 😊maşallah kuzuya
papatya-annesi AomineDaiki tam sınırda almış dedi mamaya mi başlamam lazım dedim önümüzdeki ay da kontrol edelim ona göre hareket edelim dedi yarın kontrol gunumuz bugün bebek tartısı da tarttim 6000 kg olduğunu gördüm mamaya başlamak istemiyorum açıkçası sezeryanla doğum yaptığım için 5 gün sütüm gelmedi mama vermek zorunda kaldım tadına da baktım ve çok kötü onu vermek istemiyorum içim rahat etmeyecek sanırım verirsem 😕
AomineDaiki papatya-annesi günde 5 çişli bez değişiyorsan ve bebeğinin gece uykusu uzun sürüyorsa bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama önemli olan tabiki doktorun ne dediği. Alt sınır 450-500 gr diye biliyorum.. bide bebeğiniz çok hareketliyse kilo alımıda az olur.. ve uyku saati azsa.. 12 saat uyuyormu 24 saatte
papatya-annesi AselLilam13 Maşallah bende sadece anne sütü veriyorum doymuyo desem dediginiz gibi huzursuz olur ama uykusu felan çok güzel maşallah akşam 10 da uyuyor saat 2-3 e kadar hiç uyanmiyor ben kaldırıp emziriyorum tekrar uyuyor
tuananilmoms papatya-annesi iyi canım kilosu aylar geçtikçe alması azalacak 400-1000 arası normal dedi bizim doktorumuz zaten bebek persentil tablosu oluyor nette bakarsan normal olduğunu görebilirsin hiç canını sıkma☺️
AselLilam13 papatya-annesi çok iyi canım gayet güzel kilosu az olsa doktorunuz söyler zaten maşallah kuzuya😊
TalentedMom papatya-annesi biz 4 aylığız kilomuz 5600 asıl benim sütüm yetmiyor bunu bence sen söylememelisin kilosu çok iyi
papatya-annesi TalentedMom kafamı karıştıran şey geçen ay doktorumuzun biraz az almış demesi 500 Gr almıştı şimdi ise 400 gram o yüzden endişe ediyorum acikcasi
papatya-annesi AselLilam13 geçen ay 500 Gr almıştı biraz az almış demişti bu ay ise 400 Gr almış o yüzden endişe ediyorum mamaya başlamak istemiyorum açıkçası
Tortilla_ papatya-annesi gayet iyi canım. Benim kızım hem anne sütü hem mama alıyor 3 ay 2 günlük 5800 . Yaramıyor sanırım benim bebeğe . Huysuz da değil sağlık sorunu da yok ama yok yani almıyor