mervedms61 çok sinir bozucu bi durum.ben bebeklikten öyleydim.bebeykende aynen sizin bebe kimiymişim.annem ne kadar doktorlara gothrsede bir faydasi olmamis.22 sene oldi bouleyim vallahi.Bi hap vardi onu atirdim ötobuse arabaya binmezden once azcik fayda ederdi.Bebeykende ayni hapdi.bunun haplari var.doktora dersenjiz hemen soyler .ve emimimki faydasi olur.bide arabaya binmezden once bebeginize yumurta ,tatli şeyler yedirmeyin lutfen.bunlar kusmaya daha çok yol eder