Birkizbirerkekannesi https://imgyukle.com/i/CjpEAv https://imgyukle.com/i/CjpVTx 7 aylık oğlum sırtında ve bacağının kenarında olmuş nedir acaba ? İsilik falan mı ?
BenMathilda Birkizbirerkekannesi Farkli bir sey yedi mi? Benim bebede de var, isilik olduğunu düşündüm ben
Defnedilan34 Birkizbirerkekannesi bizim böyle yaralarımız vardı hatta belinde aynı noktadaydı alerjimiz çıktı canım bizim
sebnemrah Birkizbirerkekannesi Benim oğlumda öyle sanırım bezden terliyorlar da isilik oluyor sırt üstü de yatıyorlar ya
Araseymen Birkizbirerkekannesi isilik öyle olmuyor diye biliyorum canım daha çok bebek sivilcelenmesine benziyor.
Birkizbirerkekannesi BenMathilda yok yemedi böyle kollarında tek tük sivilce gibi oluyordu ben isilik diye düşünmüştüm ama böyle toplu bir tek sırtında ve bacağında olmuş 🙄
taslan Birkizbirerkekannesi evet evet olmus olabilir benim oglumun sirti su cicegi gibi olmustu daha 1.5 aylikken cok korkmustum dr bi agradim yika sicaktan dedi yikadik gecti cok kalin giydirme evinin durumuna gore ben fazla giydirirdim kucuk soguk diye
BenMathilda Birkizbirerkekannesi bir sey isirmis cevresinde alerji olmus da olabilir Ekstra huzursuzluk yoksa telas edilecek bir şey değildir
taslan Birkizbirerkekannesi bana öyle söylemisdi bebek hemsiresi bir tanidigim evin sicaksa yatar oglum cok kotu olmustu benimde
sebnemrah Birkizbirerkekannesi muhtemelen o yüzden terliyorlar havalar sıcak hergun yıkıyorum banyo sonrası nemlendirici krem sürüyorum ama yine de ooluyor hassas tenleri minnaklarin🥰 inşallah canım 🤲
Birkizbirerkekannesi taslan benim evim aşırı sicak oğlumda sıcağı hiç sevmez ama ondan mı oldu bilemedim ki 🙄
Birkizbirerkekannesi Defnedilan34 süt alerjisi olsaydı şimdiye kadar çoktan tepki verirdi ama demi ? Çünkü günde iki öğün nerdeyse yoğurt tüketiyor. Ama bugün hiç yemedi mesela
Defnedilan34 Birkizbirerkekannesi malesef vermiyor ben 4 aydan beri yoğurt veriyorum 6 buçuk aylıkken meydana çıktı çok değişik ani gelişen bisey