miracinnannesii Ebruli101 Akşm 9 bcukta yatsa sabah 5te kalkıyor zaten biraz gec ytırayım dyorum bu defada uykusu oldgu için cok aglıyor 🤦🏻♀️
Gulcan1402 Hava erken aydınlanıyor ya bizimkide aynı kacta yatırırsam yatırayım en gec 6 da kalkıyor 😂
Yapraksarmam Dün 10:30 da uyudu. Sevindim 1 saat geç kalkar diye. Sabah 5:30 boncuk gibi açıktı gözleri 😭😭