Omermomy fitik canım bizde 10 gün önce gittik doktora bunun için. Zayıf doğan bebeklerde olurmus, yeterli kas olmadığı için bağırsaklar göbek deliğine doğru çıkıntı yaparmış. Gaz ya da aglamayla alakalı değil yani , ama o durumlarda karın kasildigi için daha da şişermiş bu yüzden anneler sebebini o sanarmis, öyle dedi doktorumuz. Hiç bişey yapma arada bastırarak kontrol et , içeri girdiği sürece sorun olmaz , kasları güçlendikçe kendiliğinden geciyo genelde dedi bize .yeşil yada sarı kusma olursa hemen getir dedi.birde bastiediginda fokurdama gibi ses gelirse normal canım, bağırsak sesi o korkma 😉