Kızlar ilk 15 gün bebeğim gece gündüz fark etmez alışmıştı 2 saate 1 kendisi kalkıp emiyordu sonra gaz sancısı sonrası bir damla kullanmaya başladık ve geceleri çocuk max 1 saat uyuyor o da huzurlu bile değil 😔 ve saat başı emdiğinden göğüsüme süt dolanmaya başladı. Gündüzleri rutin 2 saate 1 emmeye devam ediyor be göğüslerim doluyor ne yapmalıyım bununla karşılaşan oldu mu ?