Biiiz ✋ bebegim 11 aylıkken geçirdi birden ateşlendi ve cok yüksek ateş olarak seyretti 3 gün 40′lara kadar.. Başka bir hastalık belirtisi yoktu öksürük hapşırık vs. Doktora gittik heryerini kontrol etti temiz değerleri. Bize 6.hastalik olabileceğini söyledi 3 gün ateş oldu sonra kendiliğinden düştü döküntü oldu heryerinde kızamık gibi ayni sonra bidaha hic yükselmedi. Döküntüler de 3 gün içinde geçti