Vücudumun ust tarafını kaplayan kızarıklıklar var. Bulundugum yerde vırus cok artmıs . Ve esımden baska kımse yok yanımda hastaneye gıdmıyorum . 40 gunluk bebegım var o da isilik olmus huysuzluk yapıyo. Bu kurdeşenı nasıl atlatabilirim lutfen yardım edın ?