Sueda2929 Bayanlar bebegim gögsümü tutuo sonra başlıo kıvranmaya sıkıo kendini kıpkırmızı kesilio ıkınıp duruo. Haliyle gögsümü ememio sinirlenio bişeyler yapıo aglıo. Ama mama verince bu şekilde değil:( sütüm az ondanmı nedeni ney çözemedm:(
Janss Sueda2929 Meme ucunuzu tam kavramasını sağlayın. Ne kadarlık bebeğiniz? Mamayı biberonla veriyorsanız onun akış hızını memede aradığı ve bulamadığı için de huysuzlanabilir. 😌
sayrannannesi Sueda2929 canım bende de o durum yaşıyorum ama genellikle kakasini yaparken. biraz kendi halinde bırakıyorum sonrasında tekrardan tam tutmasını sağlıyorum emmeyi bırakacak gibi olduğunda ağzına sütü sağıyorum tekrardan tutuyor oylelikle
Guneeess Sueda2929 aynı şeyleri yaşıyorum. İlk başlarda anlayamamıştım doktora gidince kilo almadığını öğrendiğimde anlamış oldum. Süt yeterli gelmediği için sinirleniyor. Hala daha önce meme verirsem sinirleniyor ama mamadan sonra verirsem hiç sesi çıkmadan emiyor. Çok açsa asla memeyle tatmin olmuyor🤦🏻♂️😊
Sueda2929 Janss malesef biberonla veriorm iki buçuk aylık bebeğim prematüre doğdu mama vermek zorunda kalmıştım
Janss Sueda2929 Kaşık biberon, kaşık ya da enjektörle verirseniz meme reddini azaltabilir. Biberondaki gibi memeden de lıkır lıkır aksın istiyorlar. 😌
Sueda2929 Janss öyle yapıcam canım bende diorm ki neden sinirlenio biberon gibi çokça gelmio süt sütü çekmeye üşenio o yüzdenmiş
Janss Sueda2929 Sütyeninize sevdiği oyuncağı takın mesela. Ayakta emzirmeyi deneyebilirsiniz. Hoplayarak zıplayarak olabilir. 😅
sayrannannesi Sueda2929 öyle durumda pozisyon değiştir canim yada meme 😊 öyle yada böyle içmesi lazım bazen o pozisyondan sıkıldığı içinde agliyor