Sndskrsn bende 55 günlük olduğunda boyatmıştım. Doktorum ağır kimyasal içeren açtırma işlemi yaptırma, onun dışında sıkıntı olmaz boyayabilirsin demişti. Hatta hamileyken de demişti boyayabilirsin ama açtırma yapma diye, ben 9 ay boyatmamayı tercih etmiştim.