Efemila35 Sezeryan olalı 4. Günüm ilk başta çok az kanamam geldi ama ondan sonra kesildi, hâlâ da gelmiyor normal mı? Herkes kanama yoğunluğundan şikayetçi olduğu için korktum
Zeyno111 Efemila35 Doktorunuza danışın isterseniz az az da olsa bir kaç gün en azından gelmesi gerekirdi diye düşünüyorum
1bebekanne Efemila35 ben den ilk üç gün tek bir damla bile gelmedi iç kanama mı geçiriyorum diye korktum doktor muayene etti sorun yoktu 15. Gün aşırı derecede yoğun kanama oldu iki fğm boyunca. Sojra ara ara lekeleme oldu bimiki gün. Sonra hiç kanama olmadı adet olmadım oğlum 11 aylıkken ilk defa adet oldum
Resulasafannesi Efemila35 ben çıktığımda inanılmaz yoğun bir kanamam vardı parçalar dökülüyordu ilk 15 gün sürdü bu şekilde daha sonra 40 gün boyunca adet kanaması gibi gördüm