Ada54 Bebeğime mamasını yedirdikten sonra gazını çıkardım ve sonra ayağımda sallamaya başladım ağlayınca kaldırdım birden fışkırarak kustu daha önce hiç böyle kusmamıştı acaba beyin sarsıntısı mi oldu anneler çok korkuyorum