NurTuana çok teşekkür ederim güzel mesajınız için.evet.meyve ile başladım belki de o yüzden bu şekilde yapıyor.elimden geldiğince ben de sizin yazdıklarıniza dikkat ediyorum.tarhana,bezelye,semizotu,vs çok sevmedi maalesef.mama sandalyesinde en fazla 5 dk sonra kucak istiyor normalde de kucakci olunca ☺️ patates havuç haşlayıp yigurtla veriyorum ben de.ama işte yiyenleri duyunca o kadar özeniyorum ki hele kemik suyu falan daha yemedi.puturlu için de beklemek gerek galiba onda da midesi bulanıyor.bazen ben kendimi suçluyorum beceriksiz miyim neyi yanlış yapıyorum diye.yani kör cahil de değilim şükür,okur araştırıp ne alınması gerekse alır yaparım ama işte pek başarılı değilim.zaman diyorum ben de . yeniden teşekkür ederim, sağlıklı günler dilerim 🌸