Zemko Sevgili anneler lütfen bana yardımcı olun bebeğim 8 günlük şuanda karnı şiş ve sert iki gündür kaka yaparken çok zorlanıyor yavrum bacaklarını falan kasıyor hep yüzü kızarıyor resmen baya zorlanıyor genelde altını açtığımızda yapıyor kakasını gaz çıkartırken ble zorlanıyor biz kabız zannettik doktoru aradık fitil söyledi onu kullandık ama fitilden sonra hiç kakasını yapmadı ve ayreten sürekli emmek istiyor çok emdğndn olsblr mi ne yapmam gerekiyor başına bu şekilde bşy gelen varsa yardımcı olabilr mi lütfen
asyasare Zemko canim bebeginin gazi var muhtemelen o nedenle surekli emmek istiyor acisini tek bildigi su olan emme ile hafifletiyordur. benim kizimda cok gazliydi 3 ay cektim. ilik suyla dus aldir masaj yap. youtube ayse oner gaz masaji yaz. videodaki masaji uygula ben gunde 2 kez yapardim. ayaklarini sicak tut. ince bir agiz mendili utuleyip iliyinca karnjna koyardim. birde doktoruna danisarak bir gaz damlasi alabilirsin. ben biogai ve sap simplex birlikte kullandim bir nebze rahatlatmisti ama asla tam anlamiyla gecirmiyor. emziriyorsan yediklerine dikkat et gaz yapacak seyler tuketme. Allah yardimcin olsun benim icin zor bir surectinama sabirla geciyor 3. ayda
Song Cnm masaj yap ve ayaklarını karnına doğru cek bırak oyle oyle mınık mınık cıkartıyor gazını,ayakları sıcak olsun ,ütü ile birşey ısıtıp karnına koy,ama ayakları karnına cekmek cok ıse yarıyor
Zemko Teşekkür ederim çok sağolun ilk anneliğim tecrübesizlikte var o ağlıyor ben ağlıyorum nasıl atlatcam bilmiyorum
asyasare Zemko sık araliklarla emmek gazini arttiriyor. midedeki sut sindirilmeden yenisini aliyor cunku. ama malesef yapacak bisey yok istedikce vereceksin o senin memende senin kokunda kendini guvende hissediyor daha cok kucuk. cok zor gorunuyor biliyorum bende o agladikca aglardim neden neden derdim. ama inan geciyor bunun ilaci sabır ve zaman. sen elinden geldigince rahatlatmaya calis kucaga alisir vs deme bol bil ten temasi kur. ilk 3 ay hicbiseye alismiyorlar. ben kucagimda sallayarak uyuturdum. sallamaya alisti diye kahrettim kendimi ama suan kendi kendine uyuyor yataginda. korkma al kucagina saril salla