KereMini1 HungryWolf bn onceki evimde simfer kullandim servisinden memnundum firin dolap kapaklarimi kavladi isidan 0 firin getirdiler. Ocak patladi 0 ocak getirdiler. Kkisinede para odemedim. Simdi yazarken farkettim ovdummu sovdummu belli dehil 😂😂
ozge3747 HungryWolf Bence tam tersi beyaz daha çok leke belli ediyor ayrıca arada şöyle bir sıyırınca leke falan kalmıyor temizliği kolay zaten
Mickeylover HungryWolf kesinlikle bosch ya da siemens 👍🏼 Gri seviyorum ben beyazlar çok eski duruyor☺️
ortmenanne HungryWolf fırını çok güzel ve hızlı hava çekmesi sessiz çalışıyor yüksek vakumlu ki evim amerikan mutfak
Pollyn- HungryWolf bence de bakmalısın hem surekli ya beyaz yada siyah var gri başka eğer diğer eşyalarında griyse mükemmel uyumu oluyor cam diye temizlemesi vs hepsi kolay elektrikte tasarruflu 😊 bi bakayım dedim ne kadar aceba diye şuan mikrodalgalı fiyatı 6 bin küsüratlı . İnox yani metalik olanlar kim aldıysa hepsi sikayetci iz konusunda yine tercih size ve bütçenize kalmış birsey 😊 umarım hakkınızda hayırlısı olur
Mickeylover HungryWolf yok inox ben cok memnunum bütün eşyalarım inox. Lekeler için özel bezler var rossmandan almıştm nemlendirip silseniz bile leke kalmıyor. Silerken lock kullanıyorum temizlik için leke olmuyor.
ozge3747 HungryWolf YAni benim fikrim tabi beyaza da bir yemek damladığını düşünün yine aynı şey bence çok da farkeden bir şey yok sadece kızartma falan yapıldığında yağ lekelerini siyah belki daha çok belli eder ama zaten öyle bırakacak halimiz yok. Siyah da olsa beyaz da olsa sürekli siliyoruz. Yani ben siyah sevdiğimden belki de. Tercih sizin ☺️
HungryWolf Yenievliiiiii Kuzum yeni ev sonucta iyisi olsun almisken diye dusundum yillarca kullanacagim zaten. Suana kadar Bosch Beko Siemens cok onerildi galiba. Beyaz renk cam.
mrvcr HungryWolf ben arçelik beyaz cam kullanıyorum canım 4 yıldır. 3lü set + bulaşık makinası. temizliği çok kolay oluyo cam olduğu için, beyaz olunca toz da belli olmuyo, bulaşık makinasının üstünde falan. fırınımdan inanılmaz memnunum zaten.
HungryWolf mrvcr Tesekkur ederim. Beyaz cam olacak gibi duruyor kararlarim. Yalniz cok memnun kalan var marka olarak hala dusunmekteyim.
HungryWolf elifimmmt Tesekkurler aynen beyaz sececegim buyuk bir ihtimal. Ama marka konusunda kararsizim biraz.
58vildan elifimmmt merhaba bende siyah aldım bimden biraz önce yorumları okudum da ürküttü beni 🥴 siz hangi modelini kullanıyorsunuz resim var mı?
Neib HungryWolf evet canım 2 sene önce almıştım önce siyah cam kullanıyordum bi damla su lekesi bile hemen belli oluyordu beyazda mutfağıma uymuyordu gri cam görünce hemen almıştım