kezibanuan Bebeğim 3 aylık olduu güzell anneler 💕 ama çok irkiliyor ani seste kapıyı kapatırken birden sesli bile konuşulunca irkiliyor bu durum nezaman düzelir ? Başına gelen oldumu
kezibanuan Melek-3434 merhaba evet bu durum geçti hiç korkmayın zamanla düzeldi dış dünyaya uyum sağlamaları zaman alıyor şimdi hiç irkilmiyor 🤗
Melek-3434 kezibanuan teşekkür ederim bizimki geçmedi henüz mesela bana bakıp dalıyor ya konuşmaya yada hareket etmeye başlayınca öyle bir sıçrıyor ki kendime kızıyorum korkuttum diye 😞
kezibanuan Melek-3434 kaç aylık bebeğiniz? Bizimki bir seneye kadar sürdü merak etmeyin hareketlenmeye başlayınca olmuyor apalamak yürümek gibi. Hala nazlı korkaktır kızım ☺️ yüksek ses duyunca korkar yanıma gelir heralde birazda karakter meselesi 🤗
kezibanuan Melek-3434 düzelir hiç merak etmeyin yaşadığım için biliyorum pandemi den kimseyide görmüyorlar en ufak yüksek ses korkutuyor
kezibanuan Nesrincente çok normal bizimki 1 yaşına kadar sürdü hatta şu an biri yüksek sesle konuşsun korkar gelir irkilip
Melek-3434 kezibanuan evet hep sakin kimsenin olmadığı ortamda olunca hassas oluyolar hayırlısı bakalım geçer inşallah