Kızlar merhaba 16 günlük olduk sükür ki
bebeğimi emzıriyiorum fakat bazen okdr emiyorki masallah gögüslerim sızlıyor yaralar cünkü bu durumda bende isyan ediyorum acılarım ne yapsam gecmedi. Mamayıda geceleri veriyorum ama artık mamayı günde 2 kereye cıkartmayı düsünüyorum ama bazende vicdan yapıorum siz nası basacıkıyorsunuz bu durumda ben emzirme olayını hic sevemedim hemde hic :(