Yorumların hepsini okudum da. İnek sütüne öcü gibi yorumlar okudum. 1 yaşından sonra suyla karıştırarak ilk önce yemeklerinin içine kullanmayı düşünüyorum ( pankek, kek, krep gibi ) 2 yaşına kadar böyle düşünüyorum sonra süt içeriğini arttırarak gidicem. Anne sütü alıyor zaten. Ben bu konularda biraz daha gelenekselciğim. Oğlum 11 aylık şeker, tuz hiç kullanmıyorum ona uzun bi sürede kullanmayı düşünmüyorum özellikle şekeri. Eskiden nasıl büyümüşüz diyorum. Bana inek sütünü kötüleyen sayfaların, doktorların vs. komplo gibi geliyor. İnek sütünü kötüleyemezlerse formül mamalar nasıl satış yapacak. Tabikide araştırıp aklınıza hangisini uyuyorsa onu yapmanız en doğrusu. 💕