AselMeva benim kızım 3 ay 27 günlük on beş gün öncesine kadar hipp kullanıyoduk hepsarıydı kakası aptamil geçtik yine sarı sadece üşüttüğü zaman yeşil oluyo hippte hiç aorun yaşamamıştık gerçi aptamildede yaşamıyoruz sadece hipe göre daha az kaka yapıyo ve daha sulu