minnosvetontis 6+8 olduk gündüz uyanık kalma süreleri uzamaya başladı. Ne güzel 2 saat aralıklarla uyuyordu. Her oyuncaktan hemen sıkılıyor kucak kucak gezelim, aynaya bakalım, Çeşme açıp kapatalım, ayakkabı dolabının kapağını açıp kapatalım çok mutlu. Ek gıdada tadımlar bitti. Evde bebe bisküvisi yaptım. Meyve ile karıştırıp vermeye başladım bugün. Öyle çorba falan yapmıyorum henüz.