CemreKerem Meltem35 hamilelik boyunca hiç boyatmadim ama doğum yapalı bir yıl oldu düzenli olarak boyatiyorum.
ozgevolkan Meltem35 ben boyattım bi sorun olmadı çok da araştırdım hamileyken iyi değil ve asla hamileyken boyatmadım ama emzirirken boyattım çünkü zorunda kalıyorum beyazlar çıktı erken yaşımda bizde irsi
Bubu Ben boyuyorum saclarm tamamen beyaz cünkü bitkisel içerikli b boya alıyorm watsonsdan natura kı bi ismi var ama tam hatrlamıyorm
Gizemre Alyask normal boyaylamı boyattınız bende düşünüyorum ama cesaret edemiyorum oğlum 3 aylık anne sütü alıyo sadece süte bi etkisi olmuyo demi
Alyask Gizemre dip boya olmadığı sürece süte gecmıyo canımbende ombre yaptırdım dip boya sac dıplerınden kana karısıyomus