Sevgili gaz damlası kullanan anneler,benn de gaz yüzünden bıogaia destekleyici ve sap simplex kullanıyorum doktorumuz sekız saatte bir sap simplex ve gunde birkere biogaia verin dedi,oyle boyle cocuk ıkına sıkıls kakasını yapıyor gergün birkac defa benım aklımda olan su soru
-biz bu damlayı ne zaman bırakacagız
-bu damla ike bırlıkte cocugumuz ilacın etkısıyle bagırsaklarını zorlayıp kakasını yapma ihtimalı var mı,yanı aslında cocugun oyle boyle cok tuwaleti yok ama bu ılacla bırlıkte daha fazla bez Kirletiyor olabılır mİ,ben sekız saatten 12 saate araları vermek istiyorum ama bilemedim ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında🙄🙄🙄