Elifyor Mihrimah61 akşam 8 9 arası uykuya geçiyoruz gece 11.30 12.30 arası emmek için uyanıyor sonra sabaha kadar uyuyor canım sabah da 6 7 gibi uyanıyoruz ☺️ bizim ağlamalarımız çok sessiz içten ağlıyor o yüzden korkuyorum biraz duyamazsam diye ama pek uyuyamam gibi bir de bu gece yanımda olmayacak aklım kalacak 😣 bebeğimden önce ben alışamayacak gibiyim 😄
Mihrimah61 Elifyor oh maşşallah sabaha kadar uyuyan bebek mi ben hiç yaşamadım da 😔 inşallah böyle devam eder. Uyumasını öğretmek çok mühim çokkk. Büyüdükçe eziyeti artıyo
Elifyor Bbddtt bende öyle düşünüyorum aklı ermeye başlayınca zor olur bencede en mantıklısı 1 yaştan önce
Alinadefne Elifyor bn cocuklarımı dogdugu andan berı yatırıyorum sadece kısa sure yanında kaldım. Ilk bebekken 25:30 gun sonra tamamen. Ztn mık dedınde eşimde kalkar bnde en ıyısı bnce. Sonradan zor oluyomuş
bonbonjelibon Of bnm oğlum 11 aylık geceleri çok uyandığı için ayıramıyorum ya napcam hiç bilmiyorum🙄
Deletedmom413 Elifyor 3 gundur ayriyiz :) 8 ay 14 gunluk Sessiz uyanir duymam diyodum da telsizle duyuluyo kimildasa :)
Elifyor Deletedmom413 bizimde bugün ilk gecemizdi şimdilik normal geçti diğer geceler de normal olur inşallah 😍 uykumuz zaten tilki uykusu oluyor tık sese uyanıyoruz ☺️
MarlaSinger 2,5 yaşında kızım var zaman zaman kardeşine zarar verebiliyor. Oğlum da 9 aylık. Sizce oğlumu ne zaman ablasıyla beraber aynı odada yatırabilirim?