mucizemmm_ Arkadaşlar oglum 9 aylik yasadigimiz yer cok sicak eşim gitmiş klima almiş en duşuğune koyariz diyor napmaliyim hasta olacak diye korkuyorum sizler açiyormusunuz klimayi
Ates_mami mucizemmm_ 5 buçuk aylık küçük oğlum açıyorum 25 derecede. Büyük oğlum 2 aylıkken havalar böyle sıcaktı. Hasta olur diye açmamıştım. Sıcaktan ateşi çıktı. Doktor havalar sıcak olduğunda 23.25 derecede tam karşısına koymazsanız sorun yok dedi. Sıcak onlar için iyi değil
Mom62636362 mucizemmm_ en düşüğü çok düşük olur canım, üşütmeyecek bir derecede olmalı 25-26 gibi, hem nemi alır hem de bunaltıcı sıcağı önler, tabi sürekli açık durmasın, klimanın da kendince tehlikeleri var
Cihangirnannesi mucizemmm_ bende mecbur açıyorum bebeğim 12 aylık içerisi soğuyunca kapıyorum gün içinde o şekilde idare ediyoruz klimasız işkence gibi resmen
Cigdem07 mucizemmm_ Antlayada yaşıyorum burda klimasız yaşanmaz açıyoruz klimayı 28 de çalışıyor terletmiyor üşütmüyor. Geceleri bebeğime alt üst giydirip yatıyorum normalde hareketli olduğu için gündüzleri sadece zıbınla yatıp kalkıyor.
mom0989 mucizemmm_ biz de 10 aylık olacağız 8.ayından beri açıyoruz hatta bazen uyuyakalıyoruz. 25 dereceye şansız ayarlıyorum canım çünkü kızımın kendi terine dahi alerjisi var doktor serin olacak dedi. Egzaması azıyor. tayt giydiriyorum ince uzun. Kısa kollu giydiriyorum atletinin üstüne. Rahat uyuyor. Dün akşam annemde kaldık peşiran oldu sıcaktan
Berrinsoyagazi14 mucizemmm_ oğlum 5,5 aylık oda sıcaklığını 25-26 dereceye ayarlayıp klimayı soft modda çalıştırıyorum . Filtresini temizledikten sonra ( eski klima da olsa ) Dr çocuğu bebeğe vurup ve üşütmeyecek şekilde. 24-25 derecede öneriyorlar sıcak daha zararlıymış isilik vb şeyler için
Minnakseven mucizemmm_ dün doktora gittik klima açıktı terli falan dedik 27 derece şu an içerisi hiç bişey olmaz evinizde varsa siz de açık hatta dedi.orda bi de soyundurdu sadece zıbın giydirin dedi öyle yolladı bizi