Ftmsnny yalvardım diyebilirm heyet raporunu zor veriyorlar çünkü devlet hastanesinde b kac doktora durumu annattm benim işterimle alakalı sıkıntım vardı mecburdm rapor almaya derdimi annattm doktorlara o sayede verdiler 😂 arkadasm da bebegini arabasına koyup doktor doktor gezip rica etti o da öyle aldı