DuyguCeylanDuru_ PrensessAnneesi Bende anneme uyup ilk 3 gün sarıp sarmaladim. 3. Gün doktor kontrolü vardı hemen uzerindekileri çıkardı vücut ısısı yükselmiş çocuğun dedi. Göğüs bölgesi ve ensesi sıcak ise hiçbir şey olmaz yazık çocuğa bu sıcakta eziyet etmeyin
Deletedmom310 PrensessAnneesi okadar sarmana hiç gerek yok 1. Aya kadar kendinden bir kat fazla.giydir yeterli sonra kendin ne giyiyorsan ona da onu goydir ki şuan havalar baya sıcak zaten ateşine bak 36.3 altında değilse usumuyordur bebek
LiTeraRy PrensessAnneesi tamam herseyi anladim da neden kocanin donuyla bebegi yikadiginizi hala anlamis degilim neden 🤦♀️