BulunurHintKumasi Merhaba arkadaşlar 25 gün önce sezaryen doğum yaptım. Sezaryenden sonra ağdayı ne zaman yaptınız, ameliyat yerinde vs. ağrı, acı falan oldu mu?
Deniz93 BulunurHintKumasi doğumdan 25 gün sonra yaptım ben ama Sezaryen bölgemdede tüylenme var 3 ay oldu hala orayı alamadım korkuyorum almaya birşey olur diye
1prens1prensesannesii BulunurHintKumasi 40 gün olduk bizde cesaret edip gidemedim. Bu hafta kontrolumuz var bakalım doktora soracağım
Minik_Hanim BulunurHintKumasi ben yanlış hatırlamıyosam 40im çıkınca ağdaya gittim, kanamanın bitmesini beklemiştim çok olsa 2 ay sonra gitmisimdir. Sezeryan yeri uyuşuk olduğu için aksine hissetmiyosunuz..
Melekliiik BulunurHintKumasi ben dhaa dun yaptım 1 aylık sezaryenliyim. Hıcbısey olmuyor korkma eskısı gıbı yapabıldım. Tabı dikişe agdayı surup cart diye de cekme 😊
BulunurHintKumasi Deniz93 aynı benimde öyle o bende korkuyorum o yüzden bu postu açtım ama gören olmadi galiba
Cilek_kentli BulunurHintKumasi 40 im çıkınca gitmiştim ben kuaföre. Ameliyat yeri uyuşuk oluyor pek birşey hissetmiyorsunuz. Daha dün yine gittim herhangi bir acıma yanma olmadı.
Cilek_kentli BulunurHintKumasi Kendim alamıyorum bende🙄 Kendim yaparken canım daha mı tatlı bilmiyorum daha çok acıyor 😂
Ayse_nur94 BulunurHintKumasi ben 45 gün önce doğum yaptım. Sanırım 25-26. Gün de ağda yaptım. Dikiş yeri his olarak alt sinir doku kesiklerinden kaynaklı uyuşuk zaten. Ben küçük küçük bölgeler halinde yaptım hepsine bir sürüp sert çekmektense sıfır acı zaten his yok ☺️ Hissedilen alt iç derideki acıdır. O da normal siz çok sıcak olmamasına ve büyük bölge halinde sürmemeye dikkat edin sonrası misler gibi
BulunurHintKumasi Ayse_nur94 bimdeki hazır bantlarla yapıyorum zaten canım bende kısım kısım yaparım artık