Sibellaa Elifatabey hastaneden çıkarken bir şey demedilerse ve sorunu yoksa ( sarılık, iştahsızlık, gaz vs) 1. Ayda götürün. Biz sık gitmiştik çünkü sarılıktı. 1. Ayda hem kilo boy ölçümü yaparlar
Ates_mami Elifatabey hastaneden çıktıktan sonra gittinizmi. 5.6 günde çagırılır genellikle. Kilo kaybı ve sarılığa bakmak için. Eğer çıkıştan sonra gittiyseniz 15. Günde gidilir
Seda_123 Elifatabey 1 haftalıkken götürdüm ben kulak testi yapıldı sarılığına bakıldı zaten sarılık olmadı kontrol amaclı baktılar kilosunada bakıldı