gizemelifbas Kızlar merhaba. Sezaryen ile doğum yapalı yaklaşık 2,5 ay oldu bugün pembe parlak kırmızı arası kanamam var doktora elbet gidicem ama başına gelen var mı sezaryen sonrası bu kadar erken regl olunabilir mi?
Ummebrar gizemelifbas bende sezeryan doğum yaptım kırkım çıktı adet görmeye başladım. 5 aydır düzenli adet görüyorum🤷🏼♀️
Nhr682 gizemelifbas 51. Gün adet oldum 😂 zaten tam 40. Gün bitmişti kanama sadece emziriyorum aman adet olmam uzun süre derkennn dırırırım😂
gizemelifbas LiYaRzuU sezaryen miydi 🤔 aslinda internetten baktım normal ya da sezaryen farketmiyormuş