Ebesra Merhabalar benim 3 aylık oğlum var 10 gün önce emzik kullanmaya başladık bebeğim meme tutmamaya başladı bazen almıyor memeyi İstemiyo mama veriyorum onuda az yiyor iştahsızlaştı kaç gündür emzikle ilgilimi acaba bunla ilgili bilgisi olan var mı 🌸
ElifEslem Ebesra evet emzik meme reddi yapıyor benimkiler de öyleydi 2. Kızıma başta bende vermedim o yüzden ama emziksiz de olmuyor du veridm gene
elvinazra-27 Ebesra maalesef ondan dolayı , benimde kızım emzige alıştığından beri iştahı gitti 🤷🏻♀️