Mervekaraalp Kızlar var mı bildiğiniz bi yöntem? Çok istiyorum emzik kullanmayı ama bebeğim kabul etmiyor. Kauçuk Bile denedim istemedi
deletedmom173 Mervekaraalp benim ki de hiç almadı ama 2 gün oldu cuk cuk cuk emiyor 4 Ay 23 günlüğüz yolculukta verdim bırakmadı
Melekla Mervekaraalp bizde kızıma bir çok emzik denedik en son philips avent freeflow emziği tuttu. Hala doğru düzgün tutamıyor gerçi düşüyor ağzından ama tutana kadar elim ağzında bekliyorum ☺️
1prensesannesi Mervekaraalp benim kizim da öyle tutmuyordu bi gün teyzem ben görmeden emzigi az recele batırıp vermiş o gün bugün tutuyor. Kızdım tabi niye öyle yaptınız diye ama tuttu yani🙄
Mervekaraalp [bilinmeyen] ben de çıtçıtlı üçgen önlükler var ya onunla ağzına sabitliyorum ama emmemek için ağzını açıp bekliyor
Elif1601 1prensesannesi bende reçele banıp verdim tuttu. 1 damladan bile azdı. Bi zararini görmedim cok sükur
Beras Vallaa benimkide 4aylık başta çok güzel tuttu sonra ben ihmal ettim vermedim şimdide uğraşıyorum canı isterse tutuyor yoksa asla almıyor Philips avent emzik en güzeli
Gzmkaya Mervekaraalp canım emziriyomusun benimkide almadı hep öğürüyordu ben 2 gün sürekli bole emzirdikten sonra hemen bole gögsümdeyken emziği veriyodum gögüz sanım alıyodu bırakıypdu oyle 2 gün her emzirdiğimde yaptım sonra aldı sendr dene istersen
umaydilara 15 tane emzik var ağzında çeviriyor ısırıyor geceliyor en sonunda öğürüp atıyor reçelede batırdık yok almıyor anacığım
Efedefnemom Bende avent aldım tutmuyor çok öğürüyor ucu çok uzun galiba sonra Chicco aldım 0-2 ay küçük ucu onuda pek almak istemiyor sonra wee komple silikon olandan aldım onuda almıyor 😁 reçele batırınca tadı gidene kadar emiyor sonra atıyor sab simplex gaz damlası kullanıyoruz onu verdikten sonra da emzik veriyorum tat gidene kadar emiyor değişik bir iş 🙄 bu ikinci bebeğim ilki de öyleydi ne emzikler aldım emmedi benim uşaklar da huy sanırım 🤣🤣
Berinimmmmm Efedefnemom bende sizin gibi sab simplex Damla’dan damlatıyorum emziğine alıyor gaz sancısı olmadığı sürece tutuyor bi de açken çok tutuyor emziği sonra atıyor başlıyor ağlamaya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂
Btlylmz0 Mervekaraalp anne sütüne batırıp verdi annem bizimki öyle tuttu deneyin sizde. Bir de Nuk emziği tutmayan bebek yok derler, belki tutar sizinkide