Deletedmom384 Yedi ay önce doğum yaptım kızlar iki gün önce de ilk adetimi gördüm kanamam çok yoğun günde kaç tane ped değiştirdiğimi bilmiyorum normal mi bu merak ediyorum
Seda_123 Deletedmom384 Evet normal bebeğim 3 aylıkken oldum ben adet 5 aylık şu an kızım daha yeni azalmaya başladı
Deletedmom384 Deletedmom278 teşekkür ederim biraz olsun içim rahatladı kötü bi şey var diye korkuyordum hatta dediğiniz gibi ben de doktora gitmeyi düşünüyordum
Nazlisa Dogumdan 9 ay sonra ilk adetimi oldum ben de ama cok kotuydu surekli ped degistirdim yogundu. 1 ayi gecti simdi hemen hemen hergun lekelenmem var olmuyorum da adet. Normal mi sizce???