Oğlum bugün 34 günlük oldu ve hastaneden eve geldiğimiz günden beri emzik savaşı veriyorduk. Her ne kadar önerilmiyor olsa da oğlum asla memeden ayrılmak istemediği için karnı tokken zorlanıyorduk sürekli mızır mızır mızır☺️ 3 farklı emzik aldım markaları nuk ve chicco ydu. 1. Ay aşımızı olmaya gittiğimizde doktora emzik tutmadığını söyledim ve bibs markasını önerdi. Doktoruma ve bibs e binlerce kez teşekkür♥️ Hayat kurtardı diyebilirim. 2 gündür hem kendisi çok huzurlu hemde ben rahat ettim diyebilirim. Emzik problemi yaşayanlara önerimdir. Herkese sevgiler🙋🏼♀️