Merhaba anneler oğlumun 1 yaşına 12 gün var ben yavaş yavaş hazırlıklara başlamak istiyorum herşeyi kendi ellerimle yapmak istiyorum ilk doğumgünü olduğu için özel olsun istiyorum kimse olmıycak eşim ben ve oğlum hatıra kalması için süsleme falan yapmayı düşünüyorum 1 yazılı kurabiye çeşitleri falan hepsini ben yapacam sizler nasıl konsept yapmayı düşünüyorsunuz hazırlıklara başladınızmı varsa fikirleriniz alırım