Esmademir Kızlar cahilliğimi maruz görün:))) ama merak ettim burda hep denk geldim çoğu kişi sütünü sağıyor. Neden acaba çalıştığınız için falan mı yedekliyorsunuz ben sadece memeden veriyorum??://
Denizkokulum Esmademir Bebeğim tam boşaltamağı içim çok fazla şişiyor ve acıyor ayrıca çok dolu olunca bebeğim emerken zorlanıyor ağzından kayıyor meme🙈 Sağıp buzluğa atıyorum bende fazlalığını🙂
GmzSnn Esmademir ben sadece emdiği kdr geLmesin fazLası geLsin meme terbiyeLenmesin daha çok üretsin diye hem emzirip hem sağdım bir dönem 2 ay iLe 5 ay arası sütün yetmediğini düşündüğüm zamanLarsonra büyüdükçe bıraktım
yokbecanim Esmademir bi arkadaşım ağır bi hastalık geçirdi, kullandığı ilaçlardan dolayı bebeğini emziremedi.sağıp buzluğa attığı sütleri verdi o süreçte.böyle durumlar da olabiliyor.sağmak iyidir ☺️
Esmademir Deletedmom412 sütü fazla olanlar kullanıyor demek ki o halde. Benim sağıcak kadar yok maalesef
Yabrukus Deletedmom412 derin dondurucu mu acaba buz dolabının buzluğumu acaba hangisinde ne kadar bekletiyorsunuz
[silindi] Esmademir ben çalıştığım için sağıyorum. Ama bazı annelerin sütü çok fazla o yüzden sağıolar
Mry Esmademir bazen memeden çok fazla süt geliyor onu sağıyorum.bi de bi ara sağ göğsümü emmedi onu sağdım. Bazen de elimle kontrol ettiğimde süt gelmiyor o zaman sağıyorum sütüm artıyor