Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 12 günlük. Sarılık riskimiz geçti. Size sormak istediğim konu şu. Bebek uyurken 2 saat oldu diye uyandırıp emziriyorum. Ama çok iştahlı emmiyor. Kendisi uyandığı zaman daha uzun emiyor. Bebeği 2 saatte bir uyandırmayip kendi uyanmasını beklemek daha mantıklı değil mi?