Merhaba, doğumda ilk gün hastanede hepatitB ve bir aşı daha yapılmış ama ne aşısı olduğunu anlamadım. internette sadece hepatit yazıyor diğeri hakkında bir bilgi yok. Aşı kartına el ile yazılmış ama tam okunmuyor konokian + gibi birşey yazmış. Doğumda kaç aşı yaptırdınız? Birde rota aşısını eczaneden alıp sağlık ocağında veya kendimiz yapabilir miyiz hastane gitmek yerine