Zezemeze biz kapıyı kapatmıyoruz ama sen kapatmak zorundasın. Kapıyı yağla belki daha az ses çıkar. Ya da kedicige dikkat et girmemesi için elinden geleni yap. Kedinin bulunduvu odanin kapısını kapat istersen.birde korkmuyor musunuz acaba mikrop kapar bebek kediden diye. Bizim de kuşlar vardı doğumdan önce çıkardım evden çok tüy oluyordu. Kedide öyle bi sorun yokmu