Kızım 17 aylık 6-7 aylıktan beri her gün olmasa da yumurtayı sıklıkla tüketiyor. 3 gün kuralını da denemiştik bi sorun olmamıştı. Ancak son 2 aydır ellerinde sürekli yenileyen kızarıklık ve kaşıntı oluyo, doktor krem verdi geçmişti. Takibe aldım yeniden ek gıdaya başlar gibi sadece yumurtayla başladım yaklaşık 4 gündür içinde yumurta olan bişeyler yediriyorum ve bu gece yeniden alerjik reaksiyon göstermeye başladı. Böyle bişey yaşayan var mı sonradan alerji yapabilir mi yumurta?