Deletedmom414 kim ne yazarsa yazsin senin bebeginde farkli olacaktir. her mama her bebege iyi gelmez. bende dogdugundan beri meme mama gittim. hipp ile basladik gaz sancilari baslayinca sirasiyla similac , sma , hipp combotic , aptamil conformil, bebelac nuriconfor denedim. yarisini sevmedi icmedi yarisi gaz yapmaya devam etti. aptamil almayi dusunmemistim bile cunku en cok gaz kabizlik sikayeti o mamada vardi. son care gidip aptamil aldim. kizimin gazi bitti kakasi duzene girdi. suan 5.5 aylik olduk hala aptamil kullaniyorum. bu nedenle deneyerek bulacaksin canim malesef ki. cok mama attim cope yarim yarim. her mama her bebee ayni etkiyi yapmiyor